Loader
BE A BBQ HERO | Newhorizonz - Create to be Great
3760
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3760,bridge-core-2.1.2,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.2.0,vc_responsive

BE A BBQ HERO

Remia vroeg ons om samen met hen een concept te ontwikkelen voor deze lopende BBQ actie. De online kanalen worden gebuikt om de actie aan te jagen maar daarnaast…

moet de speciale dopsticker er toe leiden dat mensen meedoen aan de actie.

MAAK JE EIGEN ETIKET. BE A BBQ HERO.

Wat is er leuker dan jouw eigen te held vereeuwigen? Of ben je zelf de held? Op je favoriete saus? Met naam en toenaam?

Dus koop een saus, vul de code in en ontvang je gratis etiket voor jouw eigenste BBQ HERO!

Smoking hot bbq sauces

Remia vroeg om sterke product vernieuwing en een statement in het winkelschap. De bestaande assortimenten waren weinig gevarieerd. Sommige categorieën stonden onder druk.
We bedachten vanuit Dreamcatch de Oersaus , de enige echte, omdat Remia de langste heritage in Nederland heeft, met de beste recepten. Deze saus werd ontwikkeld voor echte mannen, met een echte smokey smaak, in speciale flacons,met verschillende Goldrush namen, zoals Black Jack en Wld Bill. Elke saus met zijn eigen karakter. Binnen de eerste week van de eerste worp waren de schappen al leeg, het werd een social media hype, de smaken werden geprezen en de prijs, die relatief hoog was, werd volledig geaccepteerd. Een hit voor merkbekendheid en omzet. Een commercieel succes. Na de introductie van de commercial met Sylvester Stallone continueerde deze stijgende lijn.
De verpakkingen werden gewaardeerd met de Design Accountability Award, en met nominaties bij ADCN en NL Packaging Awards.