Loader
Zeeman. De winkel opnieuw uitgevonden.
6462
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-6462,bridge-core-2.1.2,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Zeeman. De winkel opnieuw uitgevonden.

Nog 1299 winkels te gaan.

In het nieuwe winkel concept staan de merkwaarden eigenzinnig, betrokken, zuinig en discount centraal. De Brand ID is leidend in het ontworpen interieur. Het is een open, vriendelijke, en transparante winkel geworden met krachtige kerngroep presentaties van de product helden in de wanden, waarbij het in het middengebied gezellig snuffelen blijft in een combinatie van bakmeubilair met flexibele waterval presentaties. De kerngroepen (basics, baby- en kinderkleding, beenmode, ondergoed en huishoudtextiel) spelen een hoofdrol in de winkel. Binnen deze kerngroepen kunnen klanten makkelijker de vertrouwde, terugkerende basics herkennen. Daarnaast krijgen de nieuwe producten ook een prominente plek in de winkel. Het project startte met een denktank waaraan verschillende partijen in meerdere fases hebben deelgenomen hebben met o.a een breed Zeeman team, Persuade, Dedato en NewHorizonz. Het uiteindelijke ontwerp is getest en uitgevoerd door Hemi.