Loader
Van pop and mom naar Brandstores met allure.
6484
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-6484,bridge-core-2.1.2,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive

Van pop and mom naar Brandstores met allure.

Wij helpen je graag.

In het nieuwe winkel concept van Euronics  staan de merkwaarden open, laagdrempelig en vriendelijkheid centraal. De nieuw ontwikkelde Brand ID is leidend in het ontworpen interieur. Het is een heldere en toegankelijke winkel geworden met overzichtelijke product clusters en navigatie signing op de wanden. In het middengebied gevarieerde flexibele gondola presentaties. Afluister units en merkpresenties. Dit project is in opdracht en in samenwerking met het bureau Canday ontwikkeld.