Zo zet je een Nederlands merk internationaal op de kaart | Newhorizonz - Create to be Great
4362
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4362,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Zo zet je een Nederlands merk internationaal op de kaart

Elke Nederlander kent Remia. Maar hoe maak je er ook altijd een feest van in het buitenland? Je hebt te maken met verschillende culturen een eetgewoonten. En andere budgetten en verkoopkanalen. In Zuid-Europa houden ze van het goede leven. Natuurlijke kwaliteit is een must. Dus plantaardige margarine met echte boter (Remia Quality Gold) en een plantaardig margarine zonder palmolie (Remia Quality Green). Newhorizonz ontwierp de verpakkingen die deze waarden uitdragen. In Afrika hebben steeds meer mensen meer te besteden, daardoor groeit de vraag naar A-merken. Vooral uit Holland. De mayonaise verpakking voor één van de export merken van Remia, Diamond, is door Newhorizonz rijk vormgegeven met ingrediënten waarbij mayonaise gebruikt wordt. Made in Holland, enjoyed all over West-Afrika!

Contact ons