Passie voor ogen: Oogziekenhuis Zonnestraal | Newhorizonz - Create to be Great
3973
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3973,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Passie voor ogen: Oogziekenhuis Zonnestraal

Oogziekenhuis Zonnestraal heeft haar ambitie in 10 jaar tijd, met 11 vestigingen en ruim 50 oogartsen ruimschoots gehaald en zijn de grootste aanbieder van oogheelkundige zorg in Nederland geworden.

Dat ontstond niet door traditionele ziekenhuis communicatie, boordevol rationele beloftes, maar door echte passie en expertise te laten zien aan toekomstige patiƫnten.

Newhorizonz was verantwoordelijk voor de marketing, de communicatiestrategie en creatieve ontwikkeling van Oogziekenhuis Zonnestraal.