Hoe Boerenbond Tilburg laat tuinieren | Newhorizonz - Create to be Great
4037
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-4037,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Hoe Boerenbond Tilburg laat tuinieren

Boerenbond heeft de ambitie stevig door te groeien.

Om dit doel te realiseren is er een pilot store geopend die aan alle wensen van de klant voldoet. Door de formules Boerenbond, Pets Place, Vets Place en trimsalon / dogwash onder één dak te huisvesten kan de consument hier terecht voor een compleet assortiment voor tuin en dier.

Speerpunten als gazon, kweken, workwear, en aquaria worden in deze combistore groots neergezet en seizoensmatig ingevuld.

“De winkel is volledig vanaf de schetsen uitgewerkt.” zegt Patrick Nathoenie, formulemanager bij Pets Place en Boerenbond.

Newhorizonz ontwikkelde het winkel formule design, Persuade de instore communicatie. André Schopman van Newhorizonz: “Het draait hier allemaal om beleving, navigeren, informeren en saleskracht.” Het effect is een warme, ruimtelijke, eigentijdse winkel: een echte blij-maker voor dier- en tuinliefhebber. André verheugt zich op de volgende stappen en de uitkomsten van het insights onderzoek.

Pilots nieuwe formule

Concept visuals nieuwe formule

Huidige winkels