Dali Philips. Internationale product- en communicatie innovatie | Newhorizonz - Create to be Great
3760
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-3760,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_right,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Dali Philips. Internationale product- en communicatie innovatie

Het ambitieuze Philips had behoefte aan extreme vernieuwing in Food & Beverage na het grote succes van Alessi. Philips ontwikkelde samen met ons en met een intern groot team van product- en interface designers, trend forecasters businessplanners vier persona gerelateerde vernieuwingen. Het resultaat waren 8 werkende concept-cars, communicatie en airport retail. Presentatie aan de internationale board. Een reeks producten werd uitgewerkt. De vernieuwing op de markt is de semi-professionele keukenapparatuur range, die goed loopt en door kwaliteit de concurrenten achter zich laat.  Wij zijn vanaf het prille beginvan forecasted insights tot en met productie intensief betrokken geweest.